sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Jos se ei tapa niin se todellakin hajottaa

Heippa! Mun viikonloppu on menny tosi tosi hyvissä merkeissä ja uusien kavereiden seurassa! On tapahtanu kaikkea laidasta laitaan, paskoja ja hyviä juttuja.
Perjantai meni mun kavereiden seurassa, illemmalla oltiin ajelemassa ja paukuttamassa musiikkia täysillä ympäri Helsinkiä ja siitä menin sitten Evitalle yöksi :-) Lauantaina olin pääosin Evitan ja Hetan kanssa, illemmalla mä, Evita, Sanna, Jukkis ja Tiia oltiin taas ajelemassa jonkun aikaa ja menin taas Evitalle yöksi. Perjantaina mulla meni tosiaan myös välit yhen mulle tärkeen ihmisen kanssa, joka toisaalta osottautu täysi kusipääksi! Oli ja meni :-D
Tänään meillä oli aluksi treenit 11-13.30, sen jälkeen olin Evitan, Sofian, Jennyn, Dajanan ja Sarain kanssa koko loppupäivän :-) Tosi hyvä viikonloppu taas vaihteeksi! Huomenna 8.15 kouluaamu... En jaksa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti