perjantai 1. maaliskuuta 2013

Kalliolla kukkulalla, katotaan miten Suomi kossuun hukkuu

Hyvää kevään ensimmäistä päivää, jihuu! Postaan jo nyt aika aikaisin, koska kohta lähden ulos kavereiden kanssa ja meen tänään Evitalle yöksi :-)
Tänään oli tosi hyvä koulupäivä - panostin joka tunnilla, sain hyviä numeroita ja yhden hyvämerkinnän, puhuin uusien ihmisten kanssa ja suunnittelin mitä otan Lontooseen mukaan! Fyken tunnilta päästiin 20 minuuttia aikaisemmin ja lähdin siitä stadiin mun äidin ja isosiskon kanssa shoppailemaan. Mun äiti osti mulle kahdet kengät ja mun lahjakorteilla ostin kynsilakkoja, ripsientaivuttimen ja yhdet farkut! Käytiin vielä stockalla kahvilla :-) Nyt siivoon vielä mun huoneen, vaihdan vaatteet, suoristan hiukset ja lähen Miikalle päin, see ya! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti