perjantai 4. tammikuuta 2013

Se on vaa one way, some day, maybe everything's allright

Onko teillä mitään tavotteita, lupauksia tai ylipäätään mitään suunnitelmia tälle vuodelle? Ite rupesin just miettimään tätä edessä olevaa vuotta, ja mähän en tehnyt mitään varsinaista uudenvuoden lupausta koska mä en oo sellanen ihminen, mut on kuitenkin juttuja mihin aion nyt pyrkiä tai mitä ainakin haluisin tehä/kokea/oppia! Ja haluun kertoa niistä myös teille/listata ne tänne blogin puolelle, koska täältä voin aina tulla kattomaan mitä oon ajatellu saavuttavani ja täällä nää myös muistuttaa mua kokoajan! :-)

1. Haluun opetella vähintään arabiflikkivoltin tai paikaltaan voltin. Opin viime kaudella flikin, arabiflikin ja arabiflikkiflikin, joten siitä ois hyvä jatkaa arabiflikkivolttiin, ja haluisin kans saada tehtyä sen tällä kaudella jossain kisoissa.

2. Haluun ruveta oikeesti panostamaan koulunkäyntiin, koska tähän mennessä se ei todellakaan oo ollut hyvää, varsinkin kun viimeisintä todistusta kattoo. Kohta tulee kuitenkin ysiluokka ja siitä aika nopeasti pitääkin jo pyrkiä päättötodistuksella jonnekkin muualle jatkamaan opiskelemista, ja en haluis minnekkään ihan paska paikkaan tai pahimmassa tapauksessa 10. luokalle. Mä en vaadi iteltäni kymppejä tai edes ysejä mistään, ei oo mitään ns. numerotavotetta, mä haluun vaan että yrittäisin kaikessa parhaani ja katotaan sit mihin se riittää!

 3. Haluun matkustella mahollisimman paljon, koska rakastan matkustelmista ja uusissa maissa käymistä! Tällä hetkellä 100% varmoina matkoina on leirikoulu Englannissa, Lontoossa ja EM-kisamatka Skotlannissa, Glasgowissa. Haluisin myös käydä Virossa ja Ruotsissa ainakin kerran tänä vuonna, ja talvella olis ihana päästä jonnekkin lämpimään vaikka edes viikoksi ♥

4. Haluun kasvattaa mun hiuksista niin pitkät kun oon jo pitkään suunnitellut, eli vähän yli rintojen. Haluun näistä myös hyväkuntoset, joten aion keskittyä erityisesti siihen, miten paljon esimerkiksi lämpökäsittelen mun hiuksia. Voin nimittäin kokemuksesta kertoa, että jos on vaikka muutaman kuukauden suoristamatta, kihartamatta tai ylipäätään lämpökäsittelemättä hiuksia, niin ne kasvaa ihan kivasti ja on paljon paremmassa kunnossa!

5. Haluun tutustua uusiin ihmisiin ja viettää enemmän aikaa mun muualla kuin Helsingissä asuvien kavereiden kanssa, koska viime vuonna en kauheesti nähnyt muita kun vain täällä asuvia kavereita. Myös uudet kaverit on se jokavuotinen juttu, kavereita kun ei koskaan voi olla liikaa! :-)


6. Haluisin käydä jonkun artistin tai bändin keikalla, tai käydä kesällä joillain festareilla! Kauheesti ei oo nimittäin keikoilla tullu käytyä ja festarit taas olis ihan uus juttu mulle. Justin Bieberin keikka odottais mua nytkin varmaan muuten, ellen olis ruvennu tykkäämään Justinista kunnolla vasta 2 päivää niiden lippujen myyntiin tulon jälkeen :-D Hyvä minä!

7. Haluun käydä mahollisimman monessa (mutta vähintään yhdessä) Suomen pelissä jääkiekon MM-kisoissa! MM-jääkiekko on vaan se juttu ja livenä kattominen on niin helvetin paljon hienompaa! Tän vuoden kruunais vielä kolmas maailmanmestaruus ja kultajuhlat torilla ;-)

8. Haluisin sen jo tosi tosi pitkään himotun mopokortin ja skootterin, koska vihdoin tänä vuonna täytän 15. Tosta skootterista oli jo yhessä vaiheessa puhetta, mut nyt kun kuvioihin on tullut kaikki leirikoulut, kisamatkat, harrastusmaksut yms. jotka tarttee paljon rahaa, niin se ei oo enää ollu puheissa niin paljon mukana. Toi skootteri olis kyllä yks hienoimmista asioista saada!

9. Haluun tehä erityisesti tästä kesästä ikimuistoisen! Haluun ruskettua kunnolla, shoppailla, pitää hauskaa, bilettää, treenata, tehä jotain mitä en oo ennen tehny ja voi eiii, näitä on ihan liikaa :-D 

EM EM EM EM EM EM EM EM EM ;-)

Let's make this best year ever! ;-) Jeejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti