perjantai 4. tammikuuta 2013

That you and I could learn to love again



Toi biisi ♥ Mun tän päivän suunnitelma "pysyä himassa" ei jäänytkään ihan siihen, vaan lähin iltapäivästä itikseen mun isosiskon ja äidin kanssa. Käytiin syömässä patongit ja jotkut leivokset jossain kahvilassa, jonka nimeä en tietenkään muista :-D Käytiin kans kiertelemässä monissa kaupoissa, joista mun mukaan tarttu meikkivoide Anttilasta ja uudet housut Ginasta, rakkaus ♥ Huomenna meen mun isosiskolle käymään ja kattomaan sen uutta kania :-) Sunnuntaiks mua on vähän pyydelty TLK:lle mun parin joukkuelaisen kanssa, mut kattoo nyt jaksanko lähteä tai tuleeko mitään muita suunnitelmia. Eiii, enää tää viikonloppu ja sit alkaa arki = koulu ja treenit alkaa... Oon muutenkin tällä lomalla nukkunu joka päivä ainakin noin yhteentoista asti, niin en taas jaksais millään näitä tän jakson 6.15 ja 7.45 herätyksiä, heti maanantaina alkaa kemian kokeeseen lukeminen, keskiviikkona terveystiedon kokeeseen lukeminen ja lauantaina lauantai koulupäivä :-( Blääääh! Ja sori tälleen jo toinen postaus tän päivän aikana, mut toi eka oli enemmänkin tollanen aihepostaus niin kelasin nyt ettei tällänen normaali haittais :-D


4 kommenttia:

  1. Rakastuin tohon biisiin!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ku pilasit mun yöunet, arvaa mikä soi mun päässä seuraavat 2 kuukautta?;D no mut ihana blogi<3

      Poista