torstai 3. tammikuuta 2013

Sä muutuit täysin, näin ettet ollu kunnossa, olit onneton ja hait onnee pullosta

Heippa ja jee, hyvää uutta vuotta 2013! Tosi jees fiilis siitä että vuosi vaihtu, koska viime vuos ei todellakaan ollut mun mieleen, ja tästä vuodesta oon aatellu tehä parhaimman ikinä!

Mun uusvuos meni hyvissä merkeissä ja hyvässä seurassa Porvoossa Marian, Ruutin ja Eliaksen kanssa :-) Kävin uudenvuodenaattona Marian kanssa uimassa uimahallissa, illemmalla syötiin porukalla hyvää ruokaa, kuunneltiin musaa ja tanssittin, otettiin kuvia ja käytiin ulkona ja mentiin sit kaheltatoista ampumaan raketteja :-)
1.1.2013 meni sit aika rauhallisissa merkeissä, oltiin koko päivä sisällä koska ulkona oli paska sää. Syötiin ja katottiin yks kauhuleffa, Julian silmät. Lähin sieltä siis eilen ja menin suoraan mun isosiskolle yöksi :-)

Tänään olin pitkästä aikaa Jessin kanssa :-) Oltiin stadissa, käytiin kiinalaisessa syömässä ja mentiin ihan täysin läpällä kattomaan Robin -leffa :-D Sen jälkeen tultiin käymään meillä koska en jaksanu kantaa kahta laukkua :-D Meiltä lähettiin Laajasaloon hengaamaan hetkeksi ja sit lähettiin vaan himaan. Huominen päivä menee varmaan ihan vaan himassa, maanantaina alkaa koulu ja perjantaina ehkä mä Jessille yöks tai Jessi meille yöks, koska lauantaina on lauantai-koulupäivä :-(


Kiitti parhaalle seuralle tästäkin uudesta vuodesta, oiskohan ollu jo joku seittemäs peräkkäinen tällä porukalla :-D
























31.12.2010
31.12.2011
31.12.2012

Tää on ollu mun ja Ruutin ns. "perinne" nyt kolme vuotta :-D Heh, kiva muutos molemmilla :-D

Sissss <3


Heh ja kiitos paraskaveri parhaasta leffaseurasta vaik oliki maailman noloin leffa kyseessä :-D ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti