sunnuntai 30. joulukuuta 2012

2012 - tänä vuonna mentiin pohjiin, mut tästäkin jäätiin henkiin

JULKASENKIN TÄN JO TÄNÄÄN, VIKA POSTAUS TÄLTÄ VUODELTA, HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ♥

Ajattelin nyt tehä tälläsen 2012 postauksen, eli käydään nyt lähinnä kuvilla läpi mun kulunut vuosi :-D
Olin suunnitellu ihan sikana juttuja tälle vuodelle, joista melkeen mikään ei toteutunut. Alkuvuosi meni ihan okei, mut erityisesti tää loppuvuos on ollu helvetin rankka mulle monella tavalla.

BEST OF 2012: Xtreme 2012, flikin ja arabiflikin oppiminen, ruotsinristeily, EM-kisamatka Italiassa, euroopan mestaruus, sm-karsintojen #1, suomen mestaruus, napakoru


WORST OF 2012: koulu meni päin helvettiä, kaverisuhde jutut, passin häviäminen tosi tärkeellä hetkellä, HIFK kusasee, jäin kiinni kaikesta paskasta, en nähny paljon muualla asuvia kavereita



1. Olin Jessillä yötä koska meillä oli seuraavana päivänä lauantaikoulua. Käytiin pulkkamäessä yöllä :-D 2. Oltiin Katan kanssa Evitalla lähössä treeneihin. 3. Olin Jessin kanssa ja oltiin "pahiksia" lidlin parkkihallissa :-D 4. Mulla oli tosi usein järkkäri mukana koulussa ja otin sillä sitten kuvia sieltä.

1. Olin kisahallilla stunttailemassa kavereiden kanssa :-) 2. 1.1.2012! Vietin mun uudenvuoden Porvoossa mun tosi hyvällä kaverilla Marialla! 3. UV 4. Alotettiin Xtremen 2012 kausi!

1. Odotin mun synttäreitä, jotka on tosiaan 20.2 2. Olin Järvenpäässä Sanilla ja oltiin Akun kanssa ekaa kertaa. 3. Olin Ruutin ja Marian kanssa itiksessä shoppailemassa. 4. Olin mun synttäreinä stadissa shoppailemassa Sanin kanssa.

 1. Mun faija oli voittanut meille liput Blues-KalPa lätkämatsiin VIP-aitioon joten oltiin siellä. 2. Sain synttärilahjaksi napakorun! 3. Vietin aikaa Manun kanssa :-) 4. Mun vanhemmat oli Virossa, joten mun isosisko Jutta tuli meille yöksi.

 1. Olin mun isosiskolla Katjalla yötä :-) 2. Mun sukulaissynttäreiltä 3. 20.2.2012 eli mun synttärit! 4. Eli olin siis mun synttäreinä Sanin kanssa.

 1. Oltiin lähössä luokan kanssa (kai?) Aku Ankan toimitukseen. 2. Olin Evitalla ja oltiin just tultu liikuntamyllystä akroilemasta. 3. Otin taas kuvia koulussa Jessin kanssa välkällä. 4. Sain HIFK:n fanikamoja joululahjaksi ja laitoin ne päälle samalla kun kuuntelin Jokerit-HIFK matsia radiosta.


1. Olin 25.-27.3 Ruotsin risteilyllä Silja Serenadella. 2. Ja olin risteilyllä tosiaan Sanin ja Sanin vanhempien kanssa. 3. Ostettiin ruokaa ja juomista hyttiin ;-) 4. Shoppailtiin Tukholman keskustassa.


1. Otettiin kuvia hytissä! 2. Ostettiin drinkit (ihan alkoholittomat juu) laivalta :-D 3. Olin Yatsin ja Melissan yhteissynttäreillä :-) 4. Oltiin siis keilaamassa Myllypurossa niiden synttäreillä.


1. Otin ensimmäisen kerran aurinkoa koko vuonna! 2. Oltiin Henrietan ja Peppinan kanssa Vuosaari hoodeilla pyörän kanssa :-D 3. Otin taas söpöjä kuvia Manun kanssa! 4. Olin stunttailemassa tossa läheisellä pihalla Saaran, Annen ja Viivin kanssa :-)


1. Oltiin Henrietan ja Peppinan kanssa menossa aamutreeneihin! 2. Vappu teematreenit 3. Sain uuden puhelimen, LG E900 Optimus 7 4. Olin Sanilla yötä :-)


1. Oltiin Jessin kanssa ulkona pitämässä hauskaa :-D 2. Olin Henrietan kanssa ottamassa aurinkoa Hertsikan rannalla! 3. Olin taas Sanilla yötä ja oltiin kans Akun kanssa. 4. Oltiin Jessin kanssa Marunakujalla syömässä mäkkisafkaa ja riehumassa :-D


1. Olin jääkiekon MM-kisoissa kattomassa Kazakstan-Suomi ottelua! 2. Ja olin siellä Sanin kanssa :-) 3. Olin mun äidin, isosiskon ja isosiskon poikaystävän kanssa Hartwall Areenan teltoilla kattomassa jotain Suomen ottelua. 4. Meiän koulun kaikki seiskat meni Linnanmäelle!


1. Otin taas kuvia Manun kanssa :-D Se ei vaa oikeen näyttäny tykkäävän. 2. Oltiin Xtremen kanssa Solvallassa EM-leirillä. 3. Saatiin joukkuehupparit! 4. Oltiin suurin osa kokoonnuttu Katan ja Sampan huoneeseen lagaamaan :-D


1. Nea ja mä lagailtiin Solvallassa :-D 2. Joku kuva musta koulusta tulon jälkeen, saatiin tona päivänä tietää että mennään luokan kanssa leirikouluun Lontooseen! 3. Tekstattiin Sanin kanssa siitä ku saatiin liput sinne lätkämatsiin :-D 4. Olin Järvenpäässä ja kuvailtiin Sanin kanssa Akua :-D


1. Vika kokonaisuus Suomessa, EM-kenraali 27.6.2012! 2. Käveltiin Xtremen kanssa Italiassa treenipaikalle. 3. Oltiin Veeran kanssa juhlimassa koulun päättymistä 2.6 4. 28.6 olin just saanut lentolipun käteeni ja venailtiin Xtremen kanssa koneeseen pääsyä.


1. Saavuttiin Milanon lentokentälle! 2. Italian lippu Riccionessa! 3. Otin jotain maisemakuvia Riccionen keskustasta. 4. Pakollinen flikkikuva Evitan kanssa Riccionen rannalta.


1. Otettiin tällänen yhteiskuva hotellihuoneessa ennen treeneihin lähtöä :-D 2. Käveltiin suomenlippujen kanssa Riccionen kaduilla! 3. Käytiin pimpissä! 4. Oltiin menossa kattomaan EM-kisojen ensimmäistä päivää!


1. Oltiin stadikalla uimassa Peppinan ja Titan kanssa. 2. Oltiin just päästy lentokoneeseen, mun vierustoveri Viuhti ♥ 3. Webbailtiin Henrietan kanssa :-D 4. Vietin Juhannusta mun isosiskolla Jutalla ja oltiin seikkailemassa Pihlajamäki hoodeilla!


1. Oltiin just tultu Italiasta takaisin Suomeen :-) 2. Italiassa EM-kenraalin stretsit! 3. Euroopan mestarit 2012! 4. Olin Jennin kanssa liikuntamyllyssä ja tein yksin volttia tolla jättipatjalla.


1. Kultamitalli! 2. Kultajuhlat kultasella porukalla ♥ 3. Iita ja minä Riccionen yössä ;-) 4. Ja poksu ♥


1. Lentolippu takaisin Suomeen :-( 2. Kultanen joukkue lähössä juhlimaan voittoa! 3. Olin Sanin kanssa lentokentän starbucksissa! 4. Olin Porvoossa Marialla muutaman yön :-)


1. Stretsit ennen kisaohjelmaa 2. Oltiin Sanin kanssa mäkkärissä :-D 3. Min bror och guldmedaljer ♥ 4. Tää on siis sillon kun olin starbucksissa Sanin kanssa :-D Ilme!


1. Vaihdoin napakorun Italiasta ostettuun delfiini napakoruun :-) 2. Sanin ottama kuva Manusta! 3. Mä ja Elias otettiin teinipeilikuvia :-D 4. Oltiin menossa Marian ja Ruutin kanssa kauppaan ostamaan karkkia!


1. Olin kattomassa HIFK-Jokerit European Trophy -matsia Jessin ja mun faijan kanssa :-) 2. Meillä oli Xtremen kanssa jengipäivä meiän joukkuelaisella Suskilla! 3. Jengipäivänä grillattiin makkaraa ja maissia! 4. Mun isosisko tuli meille kylään ja otettiin tyhmiä kuvia :-D

 1. Vietin mun vikan lomapäivän Jessin kanssa! 2. Käytiin Jessin kanssa mäkissä josta lähin suoraan treeneihin :-D 3. Ostettiin juustoja ;-) 4. Istuttiin Jessin kanssa parkkipaikalla ja kuunneltiin mun kännykästä musaa :-D


1. Olin mun vanhempien kanssa kattomassa HIFK-Färjestad BK European trophdy -matsia 2. Jeejee meil oli käty! 3. Olin Sanilla yötä ja oltiin Järvenpään jäähallilla kattomassa joidenkin lätkätreenejä :-) 4. Olin mun vanhempien kanssa Lahdessa HIFK fanimatkalla kattomassa Pelicans-HIFK matsia!


1. Ostettiin Evitan kanssa pullia ja paistettiin ne :-) 2. Olin mun äidin kanssa Turussa HIFK fanimatkalla kattomassa TPS-HIFK matsia :-) 3. Meillä oli käty, Jessi oli meillä yötä ja ostettiin paljon ruokaa! 4. Oltiin Jessin kanssa Laajasalossa.


1. Olin lähössä meiän koulun tanssiaisiin 2. Oltiin Sanin kanssa kattomassa toi Magic Mike 3. Luin yhdessä mun isosiskon kanssa mun hissankokeisiin, joka meni muuten ihan päin helvettiä :-D 4. Otettiin kuvia valinnaismusantunnilla! 


1. Vaihdoin mun napakorun kans Italiasta ostettuun dollari napakoruun :-) 2. Meillä vaihtu jakso ja tää oli hirvein jakso ikinä, menin joka päivä 8.15! 3. Saatiin Solvallan leiriaikataulut ja treenaamista olikin sit enemmän ku tarpeeks :-D 4. KSYK Ball 2012, eli meiän koulun tanssiaisista!


1. Oltiin mun äidin ja isosiskon kanssa shoppailemassa ja käytiin Fazerin kahvilassa :-) 2. Oltiin Xtremen kanssa Solvallassa leirillä! 3. Juomatauko! 4. Sain mun äidiltä Ruotsista tuliaiseksi Ralph Laurenin hajuvettä ja vartalorasvaa!


1. Saatiin koulukuvat! 2. Olin mun vanhempien kanssa kattomassa HIFK-Pelicans matsia! 3. Minä, Elli, Ville ja Leo oltiin Kalasataman metroasemalla kuvaamassa meiän musavideota. 4. Minä ja Yatsi kemiantunnilla!


1. Otin Manun kanssa pusukuvia! 2. Pelasin änäriä! 3. Mun sisko oli meillä yötä ja otettiin tällänen ihana heilahtanut kaksarikuva ♥ 4. Minä, Napsu ja Anni SM-karsintakenraalissa!


1. Mun sormet taittu treeneissä kun tehtiin vääntökierrettä :-( 2. Sain kemian pistarista kahta pistettä vajaa täydet! 3. Saatiin SM-karsintojen aikataulut 4. Maria, minä, Mira ja Yatsi liikkatunnilla Puhoksessa :-D


1. Bussissa menossa kohti Jyväskylää ja SM-karsintoja! 2. Hipposhalli, paikka jossa SM-karsinnat pidettiin. 3. Oltiin kattomassa sennujen kisoja ja tehtiin kisakampauksia. 4. Mä ja mun huonekaveri Peppina suojeltiin meiän kampauksia tollasilla suihkulakeilla :-D


1. Minä, Peppina ja Julia kisa-aamuna! 2. Jee, kaks nousijaa nostaa nostajaa :-D 3. Meille tehtiin kisameikkejä 4. Sain äidinkielen esseestä 8+!


1. Oltiin menossa SM-karsintakenraaliin mun joukkuelaisten kanssa :-) 2. Pelattiin änäriä Jessen, Allun ja Evitan kanssa Jessellä :-) 3. Pelattiin singstaria valinnaismusantunnilla! 4. Evita ja minä kisakatsomossa kattomassa muiden junnujen ohjelmia :-)


1. Tehtiin Veeran kanssa tortilloja :-) 2. Meillä oli Xtremen kanssa jengipäivä ja saatiin kaikki subit ja limut! 3. Ja oltiin myös keilaamassa Kampissa jengipäivänä! 3. Peppina, Evita, minä ja Inga ennen treenejä :-D (huomatkaa ylikorkeet ponnarit)


1. Pihlan ja mun kaepat ku jillailtiin juomatauolla :-) (huomatkaa kokoero) 2. Luin mun yläasteen viimeiseen hissankokeeseen! 3. En uinut koulu-uinneissa, joten jouduin tehä tollasia tehtäviä. (Veden alla voi hengittää [x] oikein) 4. Ostin mun luokkalaiselta Yatsilta iPod touchin!


1. Meiän SM-pokaali! 2. Kultamitalli, jälleen kerran ;-) 3. Suomenmestarit 2013! 4. Juostiin hakemaan poksu ja mitalit ;-)


1. Olin lähössä meiän koulun joulujuhlaan 2. Sain joululahjaksi UGG:it! 3. Sisustettiin mun huone uudelleen :-) 4. Olin Sanin kanssa leffassa kattomassa Nightmare - Painajainen merellä!

 1. Olin Sanilla yötä ja otettiin tyhmiä kuvia :-) 2. Xtremen kauden päätöksenä kaikki sai jonkun tittelin, ite sain ton Svenska, koska puhuin treeneissä aina ruotsia :-D 3. Katoin cheerleadingin SM-kisojen koostetta YLE-areenasta. 4. Sain joululahjaksi Guessin kaulakorun!

Siinä mun vuosi 2012! Tää ei siis todellakaan ollut mun lempparivuosi, mut ens vuonna odottaakin sit kaikki kiva :-) Täytän 15, suunnitelmissa ois lähteä Jessin kanssa kahestaan Tallinnaan päiväristeilylle mun synttäreinä, maaliskuussa leirikouluun Lontoseen, toukokuussa TET, Suomi-Ruotsi cheerleadingin maaottelu ja kai ruotsinristeilylle Sanin kanssa, kesäkuun lopussa cheerleadingin EM-kisat Skotlannissa ja kaikkee muuta kivaa :-)

Hyvää uutta vuotta! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti