sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Tonight, we're drinking from the bottle

Jihuu, mun uudenvuoden suunnitelmat on nyt lyöty lukkoon, eli lähen tänään illalla aika jo perinteenä Porvooseen mun tosi hyvälle kaverille Marialle :-) Vielä ei oo tietoo millon tuun takas Helsinkiin. Saatte huomenna vuoden viimesen päivän kunniaks ns. "yllätyspostauksen", kerron vaan sen verran, että ainakin joku teema siinä on ;-)
Olin tänään tossa aamupäivästä itiksessä mun faijan kanssa, käytiin kebabilla ja kävin ostamassa Marialle, Ruutille ja Eliakselle vähän myöhästyneet joululahjat :-D Tää on nyt siis tosiaan vika tämmönen "normi" postaus vuodelta 2012! Toivottavasti teillä oli hyvä vuosi, ja toivottavasti ens vuodesta tulee vielä parempi ;-) Hyvää uutta vuotta teille kaikille jo näin etukäteen, palaillaan sit seuraavan kerran 2013!

 joo mun oli pakko ostaa tällänen kun stockan herkusta sai eurolla :-D

 ja mulla loppu lahjapaperi kesken nii en voinu paketoida tota eliaksen lahjaa :-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti