perjantai 23. marraskuuta 2012

We are diamonds and we're gonna shine forever



Toi biisi!! ♥ Ihan ekaks pientä infoa, eli ostin tänään mun luokkalaiselta iPod touchin :-) Näin ollen mut löytää nykyään instagramista nimellä taijaje, eli seurailkaa! Kik mulla on ollu jo aika kauan puhelimessa, mutta jos haluutte niin kikkailkaa myös, samalla nimellä löytyy sieltäkin!
Ja joo, menin tänään kouluun, nyt voin sanoo että onneks :-) Aamulla oli liikkatunti Itäkeskuksen uimahallissa, mutta mä en mennyt uimaan, joten minä, Maria, Mira ja Sofia lähettiin käymään itiksessä ja tultiin loppuajaks istumaan sinne uimahallin kahvioon. Matikankoe meni ihan jees, tein sen yhen apuopettajan kanssa, niin pienen vääntämisen jälkeen aloin tekemään sitä ihan semi kunnolla. Huomenna oon ainakin Yatsin kanssa, en vielä tiiä keitä muita on liittymäs seuraan, mut aiotaan aluks tehä something fun & sen jälkeen mennään jonnekkin yhessä lukemaan hissankokeeseen, saatan myös illemmalla nähdä ehkä Evitaa :-) Fiilikset jossain niin korkeella, ettei mitään rajaa !! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti