sunnuntai 25. marraskuuta 2012

There's something about you that makes me love you



Hejdåå! Eilinen oli ihan superkiva päivä, kiitos kaikkien mun ihanien tovereiden ♥ Aamupäivän hengailin himassa ja katoin mun porukoiden kanssa jonkun jouluaiheisen piirretyn, sen jälkeen Melissa ja Yatsi tuli meille, juteltiin kaikesta ja katottiin Oliver ja kumppanit -leffa! Aww, se on niin cute! ♥ Luin siinä sitten jonkun aikaa mun huomista historian päättökoetta varten, katoin BB:tä katsomosta ja chillailin vaan :-)
Illemmalla lähin ulos Jatun, Veeran, Lallun ja Even kanssa, mentiin siitä sitten porukalla Jatulle kattoo kauhuleffaa "The Stepfather" ja loppuillaks menin vielä Veeralle ja katottiin maanantain salkkarit ja mässättiin karkkia ;-) Tänään olin pitkästä aikaa treeneissä, koska keskiviikkona ne jäi multa väliin kun olin kipeä. Treeneis meni ihan hyvin, tein nyt matolla arabiflikkiflikkiä, tehtiin pari melkeen kokonaisuutta, ja siinä samalla mun solisluulle tai jonnekkin tohon lähelle olevalle lihakselle kävi jotain, ja nyt sattuu :-( Millonkohan on viimeeks ollu sellaset treenit, ettei mulle olis käynyt oikein mitään ? :-D
Tänään pitäis vielä lukea ainakin kerran toi historian koealue läpi, olla Evitan kanssa jonkun aikaa, ja myös mun isosisko tulee meille tänään, ja tehään tän vuoden ekat joulutortut ♥ Nam!


1 kommentti:

  1. oij, mullekki kelpais kyllä ipod touch! oon joutunu tyytymään classiciin ku musiikit ei mahdu muualle : (

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista