torstai 22. marraskuuta 2012

Sano että yhä ainoa olen sun, sano että yksin olla sä tahdot mun

Jesjes, tää päivä on tosiaan ollu yks turhimmista. Oon lähes koko päivän ollu koneella, mitä nyt muutamissa väleissä oon syönyt, lukenut hissankokeeseen, kattonut katsomosta BB:tä (toi niiden tän hetkinen viikkotehtävä on muuten sairaan hauska!!) ja repinyt mun yhdet vanhat farkut. Hyvänä juttuna on se, että mulla on koko muiden koulupäivän ajan ollu facebookissa joku, joka jaksaa sieltä tunneilta mulle puhua! :-)
Mua väsyttää ihan sika paljon, koska heräsin jostain syystä aamulla jo joskus kahdeksalta vaikka oisin saanu nukkuu niin pitkään kun huvittaa :-( Voisin periaatteessa huomennakin jäädä vielä kotiin, mutta toisaalta mulla ois huomenna matikankoe ja haluun kuitenkin nähä ihmisiä koulussa! Eli eiköhän mut taas huomenna sieltä koulusta löydä... :-D
Tänään mun pitäis vielä käydä suihkussa, lukea lisää hissaa ja matikkaa ja ehkä siivota tätä huonetta jos enää jaksaa. Ja jooooo sori näiden kuvien laadusta & läheskään kaikki ei oo tältä päivältä!



Tiistain kuvat!

Eiliseltä edustuskuvaa ♥ Mun ilme, Maria nukkuu ja mulla Eetin lippis! Näin meillä

Ja tän päivän kuvat: Big Brotherin kattomist katsomosta, hissankokeisiin lukemista ja noi revityt farkut. Tykkään myös laadusta ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti