keskiviikko 21. marraskuuta 2012

You've got that smile, that only heaven can make



Joo mä tiedän, oon ollut nyt vähän huono postaamaan verrattuna normaaliin, mutta en oo vaan yksinkertasesti jaksanu... Sunnuntaina meillä oli siis Xtremen kanssa se jengipäivä, saatiin subit ja limut ja mentiin Kamppiin keilaamaan!
Mun viikko on alkanu tosi tosi tosi hyvissä merkeissä, vaikka nyt oonkin kipeä ja jouduin tänään jättämään treenit välistä! Maanantaina jätin vikan tunnin välistä, olin treeneissä & opin arabiflikkiflikin. Eilen olin treeneissä, illalla Evitan, Jessen ja Allun kanssa ja näin kans Eetiä. Huomenna en siis mee kouluun, enkä välttämättä perjantainakaan, loppuviikko menee kokeisiin lukiessa ja äidinkielen romaanin lukemisessa, että jesjes ihanaa! Btw toi biisi minkä laitoin tohon ylös, i fucking love it ♥ !! Ps. Poistin tossa just kaikki sellaset vanhat postaukset, missä kuvat oli ollu sellasia pieniä :-D

2 kommenttia: