maanantai 11. helmikuuta 2013

Jos metsään haluat mennä nyt, näät S***n raiskatun

Heissan! Eilinen päivä meni tosiaan aluksi treeneissä 11-13.30. Meiät jaettiin uusiin stunttiryhmiin ja tää mun nykynen on tosi jees! :-)
Treenien jälkeen lähettiin Evitan kanssa Sasulle, jonne tuli kans Miika. Alettiin sillä porukalla kattomaan "kauhu"leffaa Vanishing on 7th street. Siitä myöhemmin lähettiin hetkeksi ulos ja oltiin myös Tonin kanssa. Loppuiltakin meni sit taas Sasulla tolla samalla porukalla :-)

Tänään oli tän jakson ensimmäinen maanantaiaamu, eli koulu alko 8.15 & eka tunti oli elämänkatsomustietoa... Oon sanaton :-D Koulupäivä loppu 14.15 liikkatuntiin, jossa meillä oli muodostelmaluistelua - ite en tosin osallistunut... :-D
Koulusta tulin metelle Evitaa vastaan ja sieltä lähettiin Sasulle ja oltiin siis porukalla (mä, Evita, Sasu ja Miika). Lähettiin käymään Sörnäisissä, koska pojat halus käydä jossain graffitikaupassa tms. Sieltä sit lähettiinkin Evitan kanssa treeneihin.
Sieltä tulin himaan syömään ja tein äidinkielen elokuva-arvostelua Orpokoti kauhuleffasta. Myöhemmin illalla Evita, Sasu ja Toni tuli meille ja pidettiin hauskaa täällä meillä :-D Mulla on maailman parhaimmat kaverit ♥ pus

+ tänään on tasan yksi kuukausi Lontoon leirikouluun, huomenna koulua 8.15-14.15 & treenit 17-18.30 ja tällä viikolla onkin viidet treenit... Viettäkää kiva viikko!

 Takki H&M Paita Ginatricot Housut Vero Moda Kengät H&M


 

yhyy pelleilin mun ipodin lukituskoodilla :-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti