keskiviikko 5. joulukuuta 2012

This is how to be a heartbreaker, boys they like a little danger

Helouu! Ollu taas tosi jees päivä vaik nukuinki aamul pommiin ja meinasin myöhästyy koulusta :-D Ite kouluu oli vaan kaks tuntii, koska meil oli joku itsenäisyyspäivä juhla, jonka jälkeen päästiin himaan. Tulin himaan hakemaan treenikamat ja lähin stadiin mun äidin ja isosiskon kaa :-) Käytiin Stockkalla kahvilla ja ostettiin mulle lapaset & hiusväri. Myöhästyin sitten vaihteeks treeneistäki, koska en osannu oikeen arvioida aikaa ja mä ja Sonja ei painettu "STOP" nappia ratikassa, jonka takia mentiin yks pysäkki liian pitkälle :-D
Huomenna suunnitelmissa ois Veeran kanssa oleminen, hiusten värjääminen, huoneen siivoominen ja linnanjuhlien kattominen! Perjantaina sitten mun vanhempien kanssa ostamaan sisustustarvikkeita mun huonetta varten, kisoihin rekisteröitymiset, yks kokonainen kisahallilla ja Katjalle yöksi :-) Lauantaina kattomaan sennujen SM-kisoja, kisakampausten tekemistä jäähallilla ja taas Katjalle yöksi ja sunnuntaina olis sitten meidän vuoro kisata!! ♥ Can't wait!



Stockmann 19,90€




... koska Taijalla ja Miralla oli tylsää terveystiedon tunnilla :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti