torstai 6. joulukuuta 2012

Rule number one is that you gotta have fun

Heippa ja hyvää itsenäisyyspäivää teille! Mun tän päivän suunnitelmat muuttu joissakin määrin, koska en ollutkaan Veeran kanssa, vaan lagasin himassa. Sain aikaseks siivottua tän huoneen ja katoin Justimus uusintoja TV vitoselta, linnanjuhliakin vilkasin ihan jonkun 10 minuuttia ja syötiin perheen kanssa hyvää ruokaa ja kakkua!
Sain just värjättyä hiukset ja jeejee, oon taas ihan blondi eli juurikasvu is gone! Huomiseks ois vielä koulua 8.15 - 14.15, viideksi stadiin syömään Katjan kanssa ja sitten ne kisoihin rekisteröitymiset + yks kokonainen kisahallilla! Kuulette musta seuraavan kerran varmaan vasta maanantaina, koska oon koko viikonlopun Katjalla yötä ja sunnuntaina oon himassa joskus yhdeksän jälkeen ja veikkaan että oon aika väsynyt tän kisaviikonlopun myötä!


Before & After!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti