tiistai 25. joulukuuta 2012

The best time of the year, yes it's christmas time!

Tosiaan ruvettiin eilen avaamaan lahjoja joskus seittemän jälkeen ja sain kyllä ehkä yhdet kivoimmista lahjoista tähän mennessä :-) Loppuilta meni porukalla Aliasta pelaten, mä ja mun vanhin isosisko oltiin tiimi (paras sellainen ;-)) Huomenna (tai tänään) mun vanhin isosisko ja sen poikaystävä tulee meille taas kylään, 27 pvä meen keskustaan shoppailemaan Sanin kanssa ja sieltä meen niille yhdeksi yöksi :-) Toivottavasti teillä kaikilla oli ihana joulu! Nyt mun lahjojen vuoro ;-)



UGG:it sain periaatteessa yhteisenä lahjana mun molemmilta isosiskoilta ja niiden poikaystäviltä :-)

 Mun parhaalta ystävältä Sanilta sain Franck Provostin lahjapakkauksen, korvakorut, kasvonaamion ja twixejä ♥

 GUESS:in kaulakorun sain lahjaks mun vanhemmilta :-) Oon halunnut tota jo pitkään!

Mun isotädiltä sain tollasen rahapussin Thaimaasta, 2 leffalippua ja 20€ :-)

 Mun isovanhemmilta sain arvan, ja voitinkin tolla 5€ :-D

Sit sain tottakai myös suklaata! Pätkikset mun vanhemmilta, joulusuklaa mun keskimmäiseltä isosiskolta ja Fazerin sininen mun vanhimmalta isosiskolta :-)


Mun yhdeltä parhaimmalta kaverilta Veeralta sain hajuveden ja itetehdyn piparkakun ♥

Tosiaan mä ja mun molemmat siskot saatiin meiän vanhemmilta tälläset, eli mennään jossain vaiheessa yhdessä viidestään leffaan ja ulos syömään :-)

Mun tosi hyvältä kaverilta Marialta ja sen sisaruksilta sain tollasen pehmonallen, jolla roikkuu kaulassa suklaata :-)

Mun vanhemmilta sain yhteisenä lahjana sisustustarvikkeita mun huoneeseen, eli uudet verhot, matto, päiväpeitto, koristetyynyt, kynttilä, jouluvalot ja seeprakuvioiset lakanat :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti