maanantai 24. joulukuuta 2012

Merry Christmas!

Ihanaa joulua lukijat ja muutkin! Mun jouluaatto on lähteny käyntiin vasta kello 11.30, koska heräilin suunnilleen niihin aikoihin. Avasin joulukalenterin vikan luukun, söin riisipuuroa, vein viimeset lahjat kuusen alle, kuuntelin NRJ:n Aamupoikien joululähetystä, oon datannu, valmistauduin, päivitin parit kuvat instagramiin ja vähän aika sitten mun molemmat isosiskot ja toisen niistä poikaystävä tuli meille :-) Osa noista on nyt joulusaunassa, ite en menny ku en jaksa laittaa sit hiuksia ja meikkejä yms. uusiksi. Parin tunnin sisään pitäis olla ruoka! Nam, mä rakastan jouluruokaa ♥ Sen jälkeen sit avataan lahjat ja pelataan kai salee yhessä Aliasta tai jotain. Teen salee tän päivän aikana tai ainakin viimeistään huomenna erikseen sit joululahjapostauksen, eli mitä lahjoja ite sain :-) Hyvät joulut nyt vielä kerran kaikille!







Sori, saatte nyt tyytyy mun iPodin/instagramin kuvien laatuun! Ja follailkaa instassa > taijakaroliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti