keskiviikko 14. marraskuuta 2012

We made eye contact



Fiilikset katossa, koulussa menee hyvin, treeneissä menee hyvin, kotona menee hyvin, oon ruvennu hengaa paljon sellasten kaa keiden kaa yleensä en, polvi on paskana, alle kuukaus SM-kisoihin, kokoajan hullu partyfiilis ja tekee mieli vaan tanssia & laulaa, huomenna oon Veeran kanssa, sunnuntaina jengipäivä eli mennään subiin syömään & Kamppiin keilaamaan, ruotsinkokeesta 6+, ruotsin verbikokeesta 5,5/18 ja äidinkielen esseestä 8+, mä vaan niin rakastan tätä fiilistä kun kaikki on hyvin ja mikään ei saa mua vittuuntumaan! ♥
Suomi muuten vaihto liittoa, ECU:n, eli European Cheerleading Unioniin, eli tää tarkottaa sitä että ensi kesänä EM-kisat on Skotlannissa, kisajoukkueen koko saa olla 24 henkilöä, saadaan tehä vaikeampia juttuja ja meillä on kovempia vastustajia, mun on tällä hetkellä vaikee sanoo et onko tää mun mielestä hyvä vai huono juttu, ehkä siltä väliltä...




jihuuuu viime perjantain liikkatunnilta hulluu edustuskuvaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti