lauantai 6. huhtikuuta 2013

Kun elämässä kaiken menettää, silloin vapaus on ainut mitä käteen jää

Moikka! Oon ollut jo yli viikon postaamatta, syynä on kaikki koulujutut, kuvaamisen, tekemisen ja ylipäätään postausinnon puute. Mitä teille kuuluu lukijat? Mulle kuuluu kai ihan hyvää, muutamat asiat vaan painaa mieltä, mutta mitään suurempaa ei oo mielessä.
Viikon aikana ei oo tapahtunut mitään kauheen ihmeellistä. Eilen tosin lähdin suoraan koulusta Järvenpäähän Sanille yöksi :-) Siellä oli ainakin mun mielestä tosi lämmin ja mulla oli tosi kivaa! :-) Tänään sitten olin jonkun aikaa Tinizan ja Sofian kanssa, ja olin illemmalla mun äidin kanssa leffassa kattomassa Warm Bodies -elokuvan! Oli kyllä tosi hyvä leffa mun mielestä! :-) Huomenna mulla on aamutreenit ja iltapäiväksi on varmaankin jotain koulujuttuja... Toivottavasti teillä on ollu kiva viikonloppu ja koittakaa jaksaa loppukevät ennen kesälomaa! ;-) Loppuun muutamat kuvat kuluneelta viikolta!

Weekend Festival 2O13 liput, CHECK!

2 kommenttia: