sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

These battle scars, don't look like they're fading, don't look like they're ever going away



Jännittäää! Enää noin kuusi ja puoli tuntia aikaa siihen, että nähdään koko luokan kanssa Helsinki-Vantaan lentokentällä!
Perjantaina olin koko päivän Evitan ja Hetan kanssa ja oli tosi kiva päivä, vaikka samalla myös paska :-D Hahah, no juu. Eilen lähettiin porukoiden kanssa aamupäivästä Jumboon. Vaihdettiin mun ruoka -ja käyttörahat englannin punniksi, käytiin syömässä patongit ja ostettiin mulle lompakko ja adapteri. Sen jälkeen olin Evitan, Hetan ja Tinizan kanssa ulkona ja taas ihan vaan perus jillailua.
Tänään mulla oli aamulla taas treenit 11-13.30 ja sen jälkeen olin taas Evitan, Hetan ja Hannan kanssa jonkun aikaa :-) Mulla on vieläkin pakkaaminen kesken, mutta enköhän mä kohta saa senkin loppuun. Herätys mulla on 03.15, joten en tiiä aionko mennä nukkumaan ollenkaan, vai valvoa vaan siihen asti että pääsee taas lentokoneeseen nukkumaan. Oon nyt jo ihan fiiliksissä! Tosi jees päästä koko luokan kanssa leirikouluun Lontooseen viideksi päiväksi! Mä meen nyt vielä tarkistamaan että kaikki on varmasti mukana ja koitan saada nukuttua edes pari tuntia - öitä, hyvää tulevaa viikkoa ja kuulette musta seuraavan kerran varmaan lauantaina ♥


2 kommenttia: