sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Oh, if you could see me now

Sori melkeen viikon postaustauosta, en oo vaan yksinkertasesti jaksanu tulla postaamaan ku on ollu muita kiireitä tän viikon aikana.

Tiistaina mulla oli niistä potenssilaskuista pikkukoe, joka meni kai ihan okei. Tiistai meni taas samalla porukalla ku on nyt viime aikoina mennytkin. Keskiviikkona oli taksvärkkipäivä koulussa, eli tiiätte kyllä varmaan mikä se on :-D Ite nukuin puol kahteentoista, siivosin mun huoneen, lähin Evitaa sen koululle vastaan, olin treeneissä ja ilta meni taas samalla porukalla. Torstaina oli helvetin ärsyttävä koulupäivä, varsinkin valinnaisliikka... Loppuilta meni ylläri ylläri samalla porukalla as always :-D Perjantaina päivä alko ihan paskasti, mutta jatkui ihan hyvin! Olin aamupäivästä itiksessä mun äidin ja isosiskon kanssa kahvilla, ja ostettiin mulle harmaa neuletakki & harmaa pitkähihainen. Loppuilta oltiin porukalla mä, Evita, Sasu, Toni ja Thomas + Tiia ja Sanna. Perjantain saldona mulla on yks juttu kaulassa (:-D), häntäluu kai murtunut ja todennäköisesti kivi kädessä, jesjes! Lauantaina eli eilen lähin aamupäivästä Sannalle, jossa oli ollut yötä kans Evita, Sasu ja Tiia. Sieltä mä, Evita ja Sasu lähettiin takaisin hertsikaan, oltiin Tonin, Thomaksen, Tomin ja Roosan kanssa ja käytiin mäkissä. 17.00 menin mun vanhempien kanssa HIFK-Blues lätkämatsiin, jonka HIFK onneksi voitti 5-2 ♥ Loppuilta meni porukalla mä, Sasu, Evita, Toni ja Thomas, ja pidettiin kyllä taas vaihteeks hauskaa :-D Tänään sunnuntaina menin aluksi kattomaan treenejä kisikselle, mut koska en voinut treenata mitään niin mun piti tulla takaisin kotiin. Käytiin forumissa Ciao-cafessa jäätelöllä mun vanhempien ja isosiskon kaa, sen jälkeen olin hetken Evitan ja Sasun kanssa, ja tää loppuilta ei todellakaan ollut mieluinen...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti