sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Oon oma paras itteni ja sen on riitettävä



Tää viikonloppu on ollu varmaan mun elämän (tai ainakin vähintään tän vuoden) paras viikonloppu ikinä!
Perjantain suunnitelmiin tuli lisäystä, koska himassa chillaamisen sijasta lähin illalla Evitan kanssa ulos ja menin niille myös yöksi :-) Lauantaina olin jonkun aikaa Tobiaksen kanssa keskustassa ja sen jälkeen taas Evitan kanssa. Oltiin jonkun aikaa Jessen ja Allun kanssa Jessellä, ja loppuilta meni tässä lähistöllä Evitan, Kassun ja Sasun kanssa ja Evita tuli meille yöksi, eli täällä me nyt ollaan meillä ja päivä vaihtu just sunnuntaiksi! Tänään aamummalla Sasu ja Kassu tulee kai meille, 15-17 meillä on treenit ja loppupäivästä en vielä tiiä.
Nyt on muuten tasan kuukausi mun synttäreihin, jihuuuu :-D Toivottavasti teil kaikilla oli hyvä viikonloppu, mulla ainaki! Hahah, siirrytään viikonlopun kuviin :-D


pojat, jesse ja allu ;-)
ja tää on perjantailta ku oltiin pizzalla tyttöjen kanssa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti