torstai 17. tammikuuta 2013

I never got your love, I loved you so much but you never gave fuck



Jes jes joo, tosi hyvät fiilikset tältä päivältä! Kemiankoetta siirrettiin helmikuulle ja kaikki muukin tässä päivässä meni just nappiin, lukuunottamatta valinnaisliikuntatuntia... :-D Ei siitä sen enempää...
Oon lähes koko päivän ihan vaa oleskellu himassa, olin vaan koulun jälkeen hetken Veeran ja Venlan kanssa, olin jonkun aikaa kotona, lähin kauppaan ostamaan sipsiä ja jäätelöä ja loppuilta menikin mun huonetta siivoillessa ja mun kolmen kaverin kaa kikkaillessa :-) Huomenna mulla on koulua 8.15 - 14.15, koulu päättyy onneks tosi chilliin terveystiedon tuntiin, ja suoraan koulusta meen pizzalle mun luokkalaisten Annan, Melissan, Miran, Yatsin ja Marian kanssa :-) We're gonna have fun!
Mulla ois vielä tälle päivälle jäljellä fyssan läksyt ja suihkussa käyminen ja sit oliskin aika mennä nukkumaan, koska 7.00 aamuherätys tappaa mua xD Öitä ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti