perjantai 14. joulukuuta 2012

Why do we fall in love so easy, even when it's not right?



Heippa! Mun pari viimesintä päivää on menny ihan okei merkeissä. Eilen Nea ja Vanessa tuli meille hetkeks koulun jälkeen ja lähettiin siitä sitten Vanen kaa kello neljäksi tunnin jälki-istuntoon kouluun. Sieltä mä lähin stadiin mun isosiskon ja äidin kanssa, ostettiin siis joululahjoja :-) Tänään mun toinen isosisko oli meillä kylässä ja lähettiin siitä sitten sen ja mun äidin kanssa itikseen ostamaan joululahjoja ja käytiin jäätelöllä :-) Ite sain ostettua lahjan vaan Sanille.
Huomenna ja sunnuntaina siis joukkuekarsinnat, ja huomenna Evita myös tulee meille yöksi! :-) Viikonlopun aikana pitäis kans lukea äidinkielessä jo kauan aikaa sitten annettu romaani ja tehdä siitä essee, jonka piti olla jo tänään valmis, mutta mä ja mun koulutehtävien tekotaidot.... :-D Ensi viikolla vika viikkoa koulua ennen joululomaa, perjantaina me jotka ei kuuluta kirkkoon, mennään Kamppiin tekemään jotain hyväntekeväisyystyötä, ja sen jälkeen meen mun luokkalaisten tyttöjen kanssa syömään johonkin kiinalaiseen :-) Saatiin tänään myös koulussa TET-lappuja toukokuun TET:tiä varten. Ite oon suunnitellu meneväni keskustan Stockalle, mutta pitää nyt vielä kattoa :-) Hyvää viikonlopun alkua!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti