perjantai 2. marraskuuta 2012

I know this is a feeling that I just can't fight

Mulla on tää päivä mennyt ihan vaan himassa kipeenä, äiti seurana. Ulkona ihan hirvee sää, ei yhtään haittaa ettei tarvinnut aamulla lähteä kouluun tossa säässä. Katoin aamupäivällä nordic-tv:stä Monsterit Oy:n, koska se on jotenkin niin söpö ja en oo nähny sitä tosi moneen vuoteen :-D Vielä pitäis lukea äidinkielessä annettu romaani loppuun ja tehdä siitä essee maanantaiksi. Koulu, koulu ja vielä kerran koulu. Ei nyt taaskaan yhtään inspais tehä mitään vähintään kolmen sivun esseitä, läksyjä ja lukea kemian pistaria varten, mutta pakko se on. Vituttaa myös se, että mun ruotsinkoe meni aika hyvin, mutta koska käytin kännykkää kokeen aikana, mun koe arvioidaan kuulemma tiukennetuin ehdoin... Huomenna mun isosisko tulee meille yöksi, sunnuntaina on taas aamutreenit, tosin mulla on valmentajien kanssa keskustelu tavoitteista yms. puoli tuntia ennen treenejä ja sunnuntaipäivällä on SM-karsintakenraalit Helsingin Urheilutalolla!
Ensi viikko menee taas koulun ja treenien parissa, lauantaina lähtö Jyväskylään SM-karsintoihin ja sunnuntaina meidän vuoro kisata, can't wait! Btw, TGIF ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti