maanantai 29. lokakuuta 2012

On my body, on my body, put your hands up on my body

Heippa! Nyt kun mulla on ees jonkunlainen kamera, en luonnollisesti malta olla postaamatta :-D (Vaikka tähän postaukseen ei nyt kuvia tule, kiitos tylsän päivän)
Mä oon nyt yrittäny suhtautua kaikkeen mahollisimman positiivisesti, mutta se ei kauheesti oo tuottanut tulosta... Eniten mua stressaa nää kaikki koulujutut, pikkujutut nyt kaverisuhteissakin ja ärsyttää noi kylmät säät ja ylipäätään koko tuleva talvi. Okei, mä tykkään kun saa shoppailla talvivaatteita, lumi on kaunista ja talvella on joulu, uusi vuosi ja mun synttärit, mutta mitään muuta hyvää mä en vaan talvesta löydä! Nää lämpötilat ei oo vielä mitään verrattuna siihen mitä on saletisti tulossa, mutta mä tärisen jo nyt tuolla ulkona vaikka mulla on ihan kiitettävästi vaatettakin päällä :-D
Ihana fiilis kun sain tehtyä ton hissan esitelmän valmiiksi, kiitos mun faijan joka autto mua aika paljon ♥ Tää päivä meneekin koulussa 8.15 - 15.45, ekalla tunnilla toi historian uusintakoe (wish me luck!), treenit 17-19 ja illalla katon ehkä vähän ruotsin ja matikan koealuetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti