perjantai 12. lokakuuta 2012

Can we pick up the pieces ?

JEE IHANAA! Syysloma ♥ Aamulla oli siis se cooper - ite juoksin mulle "vaan" 2150m, koska mua rupes sattuu polveen ja en saanut kunnolla henkeä. Loppu koulupäivä meni aika chilleissä merkeissä :-)
Koulusta tulin himaan hetkeksi ja käytin Manun ulkona. Siitä lähin sitte stadiin mun äidin ja isosiskon kanssa shoppailemaan :-) Sain kahdet farkut/farkkulegginsit, hoitoainesuihkeen, ripsivärin & kulmakynän ja hupparin, ja eilen tuli ostettua mulle vielä talvitakki ja poskipuna! Käytiin forumissa kans Fazerin kahvilassa.
Huomenna aamulla lähtö Solvallaan joukkueen kanssa leirille ja sunnuntaina takasin :-) Huonekaverina mulla on Kitte, jeejee :-)! Laitan tohon vielä yhen kuvan sieltä tanssiaisista, jossa ollaan kaikki meiän luokan tytöt :-) Ja jep, meitä on 'vaan' 9. Mutta joo, mä meen nyt pakkailemaan leirikamoja, joten hyviä loman alkuja kaikille joilla loma alkoi :-)!

















H&M 49,95€
H&M 24,95€









































































Vero Moda 44,95€ (2kpl)

H&M 3,95€
Hoitoainesuihke: Sokos 3,20€
Kulmakynä: Sokos 5,00€
Ripsiväri: Anttila 13,90€
Maria, Anna, minä, Mira, Melissa, Yatsi, Sofia, Jenny ja Hilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti