torstai 9. elokuuta 2012

Vielä on lomaa jäljellä....



Vika lomaviikko käynnisty maanantaina... :-( Mulla oli treenit 17-19 ja en muista mitä tein illalla :-D Tiistaina käytiin mun äidin kanssa itiksessä ostamassa mulle toi blondi hiusväri (jolla värjään sunnuntai-iltana hiukset), meikkivoide yms tollasia juttuja. Eilen Lauri oli meillä jonkun aikaa ja se onnistu löytämään mun herbaario paperit :-D Äääh! Tänään on ollu kunnon chillauspäivä :-D Lähin aamupäivästä käymään kaupassa ja ostin ruokaa ♥ Oon kattonu kaks leffaa - Burlesque ja Jack & Jill, jälkimmäisen katoin mun vanhempien kanssa. Tää loppuilta taitaa mennä ihan vaan dataillessa ja Olympialaisii kattoessa...
Mitäs muuta turhaa, oon ainaki tehny itelleni kasvonaamion ja tarkotus oli lakata kynnet, mutten jaksanukkaa :-D Huomenna pääsen taas treeneihin, lauantaina myös, samoin sunnuntaina.... ja sunnuntaina oon treenien jälkeen pitkästä aikaa Jessin kaa :-) !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti