tiistai 27. maaliskuuta 2012

Ruotsi 25. - 27.3



Nyt oon sitten "kotiutunut" Ruotsista. Oli kyl yks parhaimmista laivamatkoista ja parhaassa seurassa ;-) Se promenade hytti oli tosi kiva, koska sieltä näki kaikki ihmiset tosi hyvin :-D Esimerkiksi: kebab, tuksu ja tuksun mies, somalit/muslimit, TAKIKSET, tuulipukupoika ja justin bieberit ;-)

Sunnuntaina laiva starttas siis 17.00 Helsingistä. Vietiin Sanin kanssa kaikki kamat hyttiin ja korjailtiin meikkejä ja lähettiin syömään. Laivaruoka on aina vaan yhtä ihanaa ♥ Illalla kierreltiin ympäri laivaa ja mentiin 21.00 kattomaan karaokea. Loppuillaks jäätiin 13. kerroksen johonkin New York baariin/discoon kattomaan kun ihmiset tanssi.


Maanantaina meil oli aamupala joskus kaheksalta. Sieltä tultiin taas hytteihin pukemaan ja pakattiin rahat yms. laukkuihin. Lähettiin Tukholman satamasta bussilla keskustaan. Viettiin joku yli neljä tuntia keskustassa kaikissa vaatekaupoissa ja tottakai käytiin mäkkärissäkin :-D Teen niistä ostoksista videopostauksen myöhemmin. Ilta viettiin taas New York baarissa/discossa ja laivalla seikkaillessa takisten perässä ;-)

Tiistaina eli tänään aamupala oli joskus yhdeksältä. Sieltä tultiin tosi nopeesti pakkaamaan kaikki kamat laukkuihin ja lähettiin hetkeks hengaamaan laivalle. Laiva saapu noin 10.30 Helsingin satamaan ja nyt oon sitten kotona... Mahtava reissu! Tukholmassa paisto jopa aurinko ja lumet oli sulanu ja oli aika lämmin :-)

Mulla loppu eilen illalla kamerasta akku ja olin ottanut väärän kameran laturin mukaan, mutta kyllä näitä kuvia on silti ihan kivasti :-) Ja sori tällänen 'romaani' tässä.

 Tosi mahtava risteily, nyt jo ikävä takasin! Äkkii bäkkii ..... ♥

2 kommenttia:

  1. Heij! Ihana blogi sulla! www.laruandama.blogspot.com. muutes tos aurinko kuvan alapuolel kuva susta niin miten sun huulet oikeen on ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laru and Ama: Kiitti (-: Ja blurrasin mun suuta koska mulla oli tyhmä ilme, ei siis muuta :-D

      Poista