keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Middle of the week



Heippa! Ollu just jees päivä tänään. Kouluu oli 8.15 - 14.15 ja mulla oli se äikänkoe, joka ei kuitenkaan loppupeleissä ehkä mennyt mitenkään odotetusti. Yritin silti vastata lähes kaikkiin tehtäviin :D Koulusta lähin siis suoraan Järvenpäähän, jossa olin Akun kanssa. Mentiin Akun kans Loimulle, jonne tuli sitten vähän kaikkia, mukaan lukien Sani ja sen frendit. Sanin kanssaki juttelin välillä, mut enemmän hengailin Akun kanssa. Aku yritti kokoajan saada mut pelaamaan sen kanssa biljardia, mutten suostunut koska oon paska biljardissa! Anyway oli kuitenkin sika jees päivä ja Aku on ihan megaihku. (Sori, mulla ei oo nyt kuvia koska mulla ei ollut kameraa mukana).

aku sanoo (19:21)
Kerro loimusta ja minusta
Po
Oon ihq

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti