keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Take me as I am or watch me as I go


Selena Gomez & The Scene - Hit The Lights

Heippa! Tänään on ollu ihan sika kiva päivä, myös koulussa oli ihan jees päivä. Jaksoin kans raahata ton järkkärin mukaan kouluun. Koulua oli 8.15 - 12.45 ja sieltä lähdin suoraan Marian kanssa Itikseen, jonne tuli myöhemmin myös Yatsi ja Mira. Sieltä lähdin stadiin Sania vastaan ja Sanin kanssa perus shoppailua & mäkkiläskeilyy Forumissa. Nyt illalla olin vanhempien kanssa Ikeassa josta ostettiin mulle seinäpeili ja naulakko, johon ripustan ihan vaan kaulakoruja. Ei mulla oikeen muuta, see ya!

 Mun helvetin ihana fyssankirja, joka on englanniks! & Naurattaa pikkusen toi "New Edition" ku ensimmäinen "käyttäjä" on käyttäny kirjaa vuosina 1996-1997.

 Täs taas mun ja Jessin koulueväät ku ei haluttu syödä lettuja!





















Nyt näihin ostoksiin!

2 kommenttia:

  1. haahhah toi fyssan kirja XD mut mitä ihmettä yazzin poskes o tos yhes kuvas? :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huomasin tän vast nyt ..... XD mut niiiii ne oli ollu siin jossai koulun fudisturnaukses kai ja niiden piti laittaa tollaset :D

      Poista